Apa Yang masmerahcupcakes & souvenir buat....

Menerima tempahan kek & Cup Cake,Coklat Homemade, Pulut kuning, goodies Bags/ door gift, Candy Bufftet & sewaan Coklat Fountain machine,Frozen food, Durian Crepe,biskut raya,Photography, Gubahan Hantaran Perkahwinan & Pertunangan, Cenderahati (mugs Heat Press), Mini Pelamin & buaian berendoi,







Harga 2013

Assalamualaikum.......Kepada semua pengunjung blog masmerahcupcakes & Souvenir! .....harga terbaru produk 2013 ada disenarai harga ya...sila rujuk untuk semua harga yang dijual disini..sekian terima kasih

Sabtu, 8 Ogos 2009

cup cakes pertunangan






Salam semua,
Cup cakes pertunangan ni order dripda kak salamah. katanye untuk jiran dia. Yang 3pcs tu untuk kak salamah lah, kira ape orang cakap 'buah tangan!!!!!!!!" ye ke? ape-ape jel lah.....
tema macam biasa hijau pucuk pisang. so apelagi operasi pun bermula. ni lah hasilnye.
i have no idea lah!. mas kalau orang tak cakap macam mana peten memang susah. kadang-kadang lama sangat pikir nak wat camana.
Ape2 pun mas akan cuba mengikuti permintaan customer!.
Tapi yang penting sedap kan..............

1 ulasan:

  1. very the cantik one..nampak hidup je kaler ni.

    BalasPadam